יחזקאל פרק א
אויהי בשלושים שנה, ברביעי בחמישה לחודש, ואני בתוך-הגולה, על-נהר-כבר; נפתחו, השמיים, ואראה, מראות אלוהים.
בבחמישה, לחודש--היא השנה החמישית, לגלות המלך יויכין.
גהיה היה דבר-יהוה אל-יחזקאל בן-בוזי הכוהן, בארץ כשדים--על-נהר-כבר; ותהי עליו שם, יד-יהוה.
דוארא והנה רוח סערה באה מן-הצפון, ענן גדול ואש מתלקחת, ונוגה לו, סביב; ומתוכה--כעין החשמל, מתוך האש.
הומתוכה--דמות, ארבע חיות; וזה, מראיהן--דמות אדם, להנה.
ווארבעה פנים, לאחת; וארבע כנפיים, לאחת להם.
ז ורגליהם, רגל ישרה; וכף רגליהם, ככף רגל עגל, ונוצצים, כעין נחושת קלל.
ח וידי אדם, מתחת כנפיהם, על, ארבעת רבעיהם; ופניהם וכנפיהם, לארבעתם.
טחוברות אישה אל-אחותה, כנפיהם: לא-ייסבו בלכתן, איש אל-עבר פניו ילכו.
יודמות פניהם, פני אדם, ופני אריה אל-הימין לארבעתם, ופני-שור מהשמאל לארבעתן; ופני-נשר, לארבעתן.
יא ופניהם, וכנפיהם פרודות מלמעלה: לאיש, שתיים חוברות איש, ושתיים מכסות, את גווייותיהנה.
יבואיש אל-עבר פניו, ילכו: אל אשר יהיה-שמה הרוח ללכת ילכו, לא ייסבו בלכתן.
יג ודמות החיות מראיהם כגחלי-אש, בוערות כמראה הלפידים--היא, מתהלכת בין החיות; ונוגה לאש, ומן-האש יוצא ברק.
ידוהחיות, רצוא ושוב, כמראה, הבזק.
טו וארא, החיות; והנה אופן אחד בארץ אצל החיות, לארבעת פניו.
טז מראה האופנים ומעשיהם כעין תרשיש, ודמות אחד לארבעתן; ומראיהם, ומעשיהם, כאשר יהיה האופן, בתוך האופן.
יזעל-ארבעת רבעיהן, בלכתם ילכו: לא ייסבו, בלכתן.
יחוגביהן--וגובה להם, ויראה להם; וגבותם, מלאות עיניים סביב--לארבעתן.
יטובלכת, החיות, ילכו האופנים, אצלם; ובהינשא החיות מעל הארץ, יינשאו האופנים.
כעל אשר יהיה-שם הרוח ללכת ילכו, שמה הרוח ללכת; והאופנים, יינשאו לעומתם, כי רוח החיה, באופנים.
כא בלכתם ילכו, ובעומדם יעמודו; ובהינשאם מעל הארץ, יינשאו האופנים לעומתם--כי רוח החיה, באופנים.
כבודמות על-ראשי החיה, רקיע, כעין, הקרח הנורא--נטוי על-ראשיהם, מלמעלה.
כגותחת, הרקיע, כנפיהם ישרות, אישה אל-אחותה: לאיש, שתיים מכסות להנה, ולאיש שתיים מכסות להנה, את גווייותיהם.
כדואשמע את-קול כנפיהם כקול מים רבים כקול-שדיי, בלכתם--קול המולה, כקול מחנה; בעומדם, תרפינה כנפיהן.
כה ויהי-קול--מעל, לרקיע אשר על-ראשם; בעומדם, תרפינה כנפיהן.
כווממעל, לרקיע אשר על-ראשם, כמראה אבן-ספיר, דמות כיסא; ועל, דמות הכיסא, דמות כמראה אדם עליו, מלמעלה.
כז וארא כעין חשמל, כמראה-אש בית-לה סביב, ממראה מותניו, ולמעלה; וממראה מותניו, ולמטה, ראיתי כמראה-אש, ונוגה לו סביב.
כח כמראה הקשת אשר יהיה בענן ביום הגשם, כן מראה הנוגה סביב--הוא, מראה דמות כבוד-יהוה; ואראה ואפול על-פניי, ואשמע קול מדבר.
יחזקאל פרק ב
א ויאמר, אליי: בן-אדם עמוד על-רגליך, ואדבר אותך.
ב ותבוא בי רוח, כאשר דיבר אליי, ותעמידני, על-רגליי; ואשמע, את מידבר אליי.
גויאמר אליי, בן-אדם שולח אני אותך אל-בני ישראל--אל-גויים המורדים, אשר מרדו-בי: המה ואבותם פשעו בי, עד-עצם היום הזה.
דוהבנים, קשי פנים וחזקי-לב--אני שולח אותך, אליהם; ואמרת אליהם, כה אמר אדוניי יהוה.
ה והמה אם-ישמעו ואם-יחדלו, כי בית מרי המה--וידעו, כי נביא היה בתוכם.
ו ואתה בן-אדם אל-תירא מהם ומדבריהם אל-תירא, כי סרבים וסלונים אותך, ואל-עקרבים, אתה יושב: מדבריהם אל-תירא ומפניהם אל-תיחת, כי בית מרי המה. ז ודיברת את-דבריי אליהם, אם-ישמעו ואם-יחדלו: כי מרי, המה.
ח ואתה בן-אדם, שמע את אשר-אני מדבר אליך--אל-תהי-מרי, כבית המרי: פצה פיך--ואכול, את אשר-אני נותן אליך.
טואראה, והנה-יד שלוחה אליי; והנה-בו, מגילת-ספר.
י ויפרוש אותה לפניי, והיא כתובה פנים ואחור; וכתוב אליה, קינים והגה והי
יחזקאל פרק ג
א ויאמר אליי--בן-אדם, את אשר-תמצא אכול: אכול את-המגילה הזאת, ולך דבר אל-בית ישראל.
ב ואפתח, את-פי; ויאכילני, את המגילה הזאת.
ג ויאמר אליי, בן-אדם בטנך תאכל ומעיך תמלא, את המגילה הזאת, אשר אני נותן אליך; ואוכלה, ותהי בפי כדבש למתוק.
ד ויאמר, אליי: בן-אדם, לך-בוא אל-בית ישראל, ודיברת בדבריי, אליהם.
ה כי לא אל-עם עמקי שפה, וכבדי לשון--אתה שלוח: אל-בית, ישראל.
ולא אל-עמים רבים, עמקי שפה וכבדי לשון, אשר לא-תשמע, דבריהם; אם-לא אליהם שלחתיך, המה ישמעו אליך.
ז ובית ישראל, לא יאבו לשמוע אליך--כי-אינם אובים, לשמוע אליי: כי כל-בית ישראל, חזקי-מצח וקשי-לב המה.
חהנה נתתי את-פניך חזקים, לעומת פניהם; ואת-מצחך חזק, לעומת מצחם.
ט כשמיר חזק מצור, נתתי מצחך: לא-תירא אותם ולא-תיחת מפניהם, כי בית מרי המה.
יויאמר, אליי: בן-אדם--את-כל-דבריי אשר אדבר אליך, קח בלבבך ובאוזניך שמע.
יא ולך בוא אל-הגולה, אל-בני עמך, ודיברת אליהם ואמרת אליהם, כה אמר אדוניי יהוה: אם-ישמעו, ואם-יחדלו.
יבותישאני רוח--ואשמע אחריי, קול רעש גדול: ברוך כבוד-יהוה, ממקומו.
יג וקול כנפי החיות, משיקות אישה אל-אחותה, וקול האופנים, לעומתם; וקול, רעש גדול.
ידורוח נשאתני, ותיקחני; ואלך מר בחמת רוחי, ויד-יהוה עליי חזקה.
טוואבוא אל-הגולה תל אביב היושבים אל-נהר-כבר, ואשב--המה, יושבים שם; ואשב שם שבעת ימים, משמים בתוכם.
טז ויהי, מקצה שבעת ימים;
ויהי דבר-יהוה, אליי לאמור. יז בן-אדם, צופה נתתיך לבית ישראל; ושמעת מפי דבר, והזהרת אותם ממני. יח באומרי לרשע, מות תמות, ולא הזהרתו ולא דיברת להזהיר רשע מדרכו הרשעה, לחייותו--הוא רשע בעוונו ימות, ודמו מידך אבקש.
יט ואתה, כי-הזהרת רשע, ולא-שב מרשעו, ומדרכו הרשעה--הוא בעוונו ימות, ואתה את-נפשך הצלת.
כ ובשוב צדיק מצדקו ועשה עוול, ונתתי מכשול לפניו הוא ימות: כי לא הזהרתו, בחטאתו ימות, ולא תיזכרנה צדקותיו אשר עשה, ודמו מידך אבקש.
כא ואתה כי הזהרתו צדיק, לבלתי חטוא צדיק--והוא לא-חטא:
חיה יחיה כי נזהר, ואתה את-נפשך הצלת.
כבותהי עליי שם, יד-יהוה; ויאמר אליי, קום צא אל-הבקעה,
ושם, אדבר אותך.
כג ואקום, ואצא אל-הבקעה, והנה-שם כבוד-יהוה עומד, ככבוד אשר ראיתי על-נהר-כבר; ואפול, על-פניי.
כד ותבוא-בי רוח, ותעמידני על-רגליי; וידבר אותי ויאמר אליי, בוא היסגר בתוך ביתך.
כהואתה בן-אדם, הנה נתנו עליך עבותים, ואסרוך, בהם; ולא תצא, בתוכם.
כוולשונך, אדביק אל-חיכך, ונאלמת, ולא-תהיה להם לאיש מוכיח:
כי בית מרי, המה.
כז ובדברי אותך, אפתח את-פיך, ואמרת אליהם, כה אמר אדוניי יהוה; השומע ישמע והחדל יחדל, כי בית מרי המה.
יחזקאל פרק ד
א ואתה בן-אדם קח-לך לבינה, ונתת אותה לפניך; וחקות עליה עיר, את-ירושלים.
ב ונתת עליה מצור, ובנית עליה דייק, ושפכת עליה, סוללה; ונתת עליה מחנות ושים-עליה כרים, סביב.
ג ואתה קח-לך, מחבת ברזל, ונתת אותה קיר ברזל, בינך ובין העיר; והכינות את-פניך אליה והייתה במצור, וצרת עליה--אות היא,
לבית ישראל.
ד ואתה שכב על-צידך השמאלי, ושמת את-עוון בית-ישראל עליו:
מספר הימים אשר תשכב עליו, תישא את-עוונם.
ה ואני, נתתי לך את-שני עוונם, למספר ימים, שלוש-מאות ותשעים יום; ונשאת, עוון בית-ישראל.
ו וכילית את-אלה, ושכבת על-צידך הימני שנית, ונשאת, את-עוון בית-יהודה--ארבעים יום, יום לשנה יום לשנה נתתיו לך.
ז ואל-מצור ירושלים תכין פניך, וזרועך חשופה; וניבאת, עליה.
חוהנה נתתי עליך, עבותים; ולא-תיהפך מצידך אל-צידך,
עד-כלותך ימי מצורך.
טואתה קח-לך חיטין ושעורים ופול ועדשים ודוחן וכוסמים, ונתת אותם בכלי אחד, ועשית אותם לך, ללחם: מספר הימים אשר-אתה שוכב על-צידך, שלוש-מאות ותשעים יום--תאכלנו.
יומאכלך, אשר תאכלנו--במשקול, עשרים שקל ליום: מעת עד-עת, תאכלנו.
יא ומים במשורה תשתה, שישית ההין: מעת עד-עת, תשתה.
יב ועוגת שעורים, תאכלנה; והיא, בגללי ציאת האדם--תעוגנה,
לעיניהם. {ס}
יג ויאמר יהוה, ככה יאכלו בני-ישראל את-לחמם טמא, בגויים, אשר אדיחם שם.
יד ואומר, אהה אדוניי יהוה, הנה נפשי, לא מטומאה; ונבילה וטריפה לא-אכלתי מנעוריי ועד-עתה, ולא-בא בפי בשר פיגול.
טוויאמר אליי--ראה נתתי לך את-צפיעי הבקר, תחת גללי האדם; ועשית את-לחמך, עליהם.
טז ויאמר אליי, בן-אדם הנני שובר מטה-לחם בירושלים, ואכלו-לחם במשקל, ובדאגה; ומים, במשורה ובשיממון ישתו.
יז למען יחסרו, לחם ומים; ונשמו איש ואחיו, ונמקו בעוונם.
יחזקאל פרק ה
א ואתה בן-אדם קח-לך חרב חדה, תער הגלבים תיקחנה לך, והעברת על-ראשך, ועל-זקנך; ולקחת לך מאזני משקל, וחילקתם.
ב שלישית, באור תבעיר בתוך העיר, כמלאות, ימי המצור; ולקחת את-השלישית, תכה בחרב סביבותיה, והשלישית תזרה לרוח,
וחרב אריק אחריהם.
ג ולקחת משם, מעט במספר; וצרת אותם, בכנפיך.
ד ומהם, עוד תיקח, והשלכת אותם אל-תוך האש, ושרפת אותם באש: ממנו תצא-אש, אל-כל-בית ישראל.
ה כה אמר, אדוניי יהוה, זאת ירושלים, בתוך הגויים שמתיה; וסביבותיה, ארצות.
ו ותמר את-משפטיי לרשעה, מן-הגויים, ואת-חוקותיי, מן-הארצות אשר סביבותיה: כי במשפטיי מאסו, וחוקותיי לא-הלכו בהם.
ז לכן כה-אמר אדוניי יהוה, יען המונכם מן-הגויים אשר סביבותיכם, בחוקותיי לא הלכתם, ואת-משפטיי לא עשיתם; וכמשפטי הגויים אשר סביבותיכם, לא עשיתם.
ח לכן, כה אמר אדוניי יהוה, הנני עלייך, גם-אני; ועשיתי בתוכך משפטים, לעיני הגויים.
ט ועשיתי בך, את אשר לא-עשיתי, ואת אשר-לא-אעשה כמוהו, עוד--יען, כל-תועבותייך.
י לכן, אבות יאכלו בנים בתוכך, ובנים, יאכלו אבותם; ועשיתי בך שפטים, וזיריתי את-כל-שאריתך לכל-רוח.
יא לכן חי-אני, נאום אדוניי יהוה, אם-לא יען את-מקדשי טימאת, בכל-שיקוצייך ובכל-תועבותייך; וגם-אני אגרע ולא-תחוס עיני,
וגם-אני לא אחמול.
יב שלישיתך בדבר ימותו, וברעב יכלו בתוכך, והשלישית, בחרב ייפלו סביבותייך; והשלישית לכל-רוח אזרה, וחרב אריק אחריהם.
יג וכלה אפי, והניחותי חמתי בם--והינחמתי; וידעו כי-אני יהוה, דיברתי בקנאתי, בכלותי חמתי, בם.
יד ואתנך לחורבה ולחרפה, בגויים אשר סביבותייך, לעיני, כל-עובר.
טו והייתה חרפה וגדופה, מוסר ומשמה, לגויים, אשר סביבותייך: בעשותי בך שפטים באף ובחמה, ובתוכחות חמה--אני יהוה, דיברתי.
טז בשלחי את-חיצי הרעב הרעים בהם, אשר היו למשחית, אשר-אשלח אותם, לשחתכם--ורעב אוסף עליכם, ושברתי לכם מטה-לחם.
יז ושילחתי עליכם רעב וחיה רעה, ושיכלוך, ודבר ודם, יעבור-בך; וחרב אביא עלייך, אני יהוה דיברתי.
יחזקאל פרק ו
א ויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
ב בן-אדם, שים פניך אל-הרי ישראל; והינבא, אליהם.
גואמרת--הרי ישראל, שמעו דבר-אדוניי יהוה: כה-אמר אדוניי יהוה להרים ולגבעות לאפיקים ולגיאיות, הנני אני מביא עליכם חרב, ואיבדתי, במותיכם.
ד ונשמו, מזבחותיכם, ונשברו, חמניכם; והפלתי, חלליכם, לפני, גילוליכם.
ה ונתתי, את-פגרי בני ישראל, לפני, גילוליהם; וזיריתי, את-עצמותיכם, סביבות, מזבחותיכם.
ובכול, מושבותיכם, הערים תחרבנה, והבמות תישמנה--למען יחרבו ויאשמו מזבחותיכם, ונשברו ונשבתו גילוליכם, ונגדעו חמניכם,
ונמחו מעשיכם.
ז ונפל חלל, בתוככם; וידעתם, כי-אני יהוה.
חוהותרתי, בהיות לכם פליטי חרב--בגויים: בהיזרותיכם, בארצות.
ט וזכרו פליטיכם אותי, בגויים אשר נשבו-שם, אשר נשברתי את-ליבם הזונה אשר-סר מעליי, ואת עיניהם הזונות אחרי גילוליהם; ונקוטו, בפניהם, אל-הרעות אשר עשו, לכול תועבותיהם.
י וידעו, כי-אני יהוה; לא אל-חינם דיברתי, לעשות להם הרעה הזאת.
יא כה-אמר אדוניי יהוה, הכה בכפך ורקע ברגלך ואמור-אח, אל כל-תועבות רעות, בית ישראל: אשר, בחרב ברעב ובדבר--ייפולו.
יב הרחוק בדבר ימות, והקרוב בחרב ייפול, והנשאר והנצור, ברעב ימות; וכיליתי חמתי, בם.
יג וידעתם, כי-אני יהוה, בהיות חלליהם בתוך גילוליהם, סביבות מזבחותיהם; אל כל-גבעה רמה בכול ראשי ההרים, ותחת כל-עץ רענן ותחת כל-אלה עבותה, מקום אשר נתנו-שם ריח ניחוח, לכול גילוליהם.
יד ונטיתי את-ידי, עליהם, ונתתי את-הארץ שממה ומשמה ממדבר דבלתה, בכול מושבותיהם; וידעו, כי-אני יהוה.
יחזקאל פרק ז
א ויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
ב ואתה בן-אדם, כה-אמר אדוניי יהוה לאדמת ישראל--קץ: בא הקץ, על-ארבע כנפות הארץ.
ג עתה, הקץ עלייך, ושילחתי אפי בך, ושפטתיך כדרכייך;
ונתתי עלייך, את כל-תועבותייך.
ד ולא-תחוס עיני עלייך, ולא אחמול: כי דרכייך עלייך אתן,
ותועבותייך בתוכך תהיינה, וידעתם, כי-אני יהוה.
ה כה אמר, אדוניי יהוה: רעה אחת רעה, הנה באה.
ו קץ בא, בא הקץ הקיץ אלייך; הנה, באה.
זבאה הצפירה אליך, יושב הארץ; בא העת,
קרוב היום מהומה--ולא-הד הרים.
ח עתה מקרוב, אשפוך חמתי עלייך, וכיליתי אפי בך, ושפטתיך כדרכייך; ונתתי עלייך, את כל-תועבותייך.
ט ולא-תחוס עיני, ולא אחמול: כדרכייך עלייך אתן, ותועבותייך בתוכך תהיינה, וידעתם, כי אני יהוה מכה.
יהנה היום, הנה באה: יצאה, הצפירה--צץ המטה, פרח הזדון.
יא החמס קם, למטה-רשע; לא-מהם ולא מהמונם, ולא מהמהם--ולא-נוה בהם.
יב בא העת, הגיע היום--הקונה אל-ישמח, והמוכר אל-יתאבל: כי חרון, אל-כל-המונה.
יגכי המוכר, אל-הממכר לא ישוב, ועוד בחיים, חיתם: כי-חזון אל-כל-המונה לא ישוב, ואיש בעוונו חיתו לא יתחזקו.
יד תקעו בתקוע והכין הכול, ואין הולך למלחמה: כי חרוני, אל-כל-המונה.
טו החרב בחוץ, והדבר והרעב מבית: אשר בשדה, בחרב ימות, ואשר בעיר, רעב ודבר יאכלנו.
טז ופלטו, פליטיהם, והיו אל-ההרים כיוני הגיאיות כולם,
הומות--איש, בעוונו.
יז כל-הידיים, תרפינה; וכל-ברכיים, תלכנה מים.
יחוחגרו שקים, וכיסתה אותם פלצות; ואל כל-פנים בושה,
ובכל-ראשיהם קורחה.
יט כספם בחוצות ישליכו, וזהבם לנידה יהיה--כספם וזהבם לא-יוכל להצילם ביום עברת יהוה, נפשם לא ישבעו ומעיהם לא ימלאו:
כי-מכשול עוונם, היה.
כוצבי עדייו לגאון שמהו, וצלמי תועבותם שיקוציהם עשו בו; על-כן נתתיו להם, לנידה.
כא ונתתיו ביד-הזרים לבז, ולרשעי הארץ לשלל; וחיללוהו.
כב והסיבותי פניי מהם, וחיללו את-צפוני; ובאו-בה פריצים, וחיללוה.
כגעשה, הרתוק: כי הארץ, מלאה משפט דמים, והעיר, מלאה חמס.
כד והבאתי רעי גויים, וירשו את-בתיהם; והשבתי גאון עזים,
וניחלו מקדשיהם.
כה קפדה-בא; וביקשו שלום, ואין.
כו הווה על-הווה תבוא, ושמועה אל-שמועה תהיה; וביקשו חזון, מנביא--ותורה תאבד מכוהן, ועצה מזקנים.
יחזקאל פרק ח
א ויהי בשנה השישית, בשישי בחמישה לחודש, אני יושב בביתי, וזקני יהודה יושבים לפניי; ותיפול עליי שם, יד אדוניי יהוה.
ב ואראה, והנה דמות כמראה-אש--ממראה מותניו ולמטה, אש; וממותניו ולמעלה, כמראה-זוהר כעין החשמלה.
גוישלח תבנית יד, וייקחני בציצית ראשי; ותישא אותי רוח בין-הארץ ובין השמיים ותבא אותי ירושלימה במראות אלוהים, אל-פתח שער הפנימית הפונה צפונה, אשר-שם מושב, סמל הקנאה המקנה.
דוהנה-שם--כבוד, אלוהי ישראל: כמראה, אשר ראיתי בבקעה.
הויאמר אליי--בן-אדם, שא-נא עיניך דרך צפונה; ואשא עיניי, דרך צפונה, והנה מצפון לשער המזבח, סמל הקנאה הזה בביאה.
ו ויאמר אליי--בן-אדם, הרואה אתה מה הם עושים; תועבות גדולות אשר בית-ישראל עושים פה, לרוחקה מעל מקדשי, ועוד תשוב תראה, תועבות גדולות.
זויבא אותי, אל-פתח החצר; ואראה, והנה חור-אחד בקיר.
ח ויאמר אליי, בן-אדם חתור-נא בקיר; ואחתור בקיר, והנה פתח אחד.
ט ויאמר, אליי: בוא וראה את-התועבות הרעות, אשר הם עושים פה.
י ואבוא, ואראה, והנה כל-תבנית רמש ובהמה שקץ, וכל-גילולי בית ישראל--מחוקה על-הקיר, סביב סביב.
יא ושבעים איש מזקני בית-ישראל ויאזניהו בן-שפן עומד בתוכם, עומדים לפניהם, ואיש מקטרתו, בידו; ועתר ענן-הקטורת, עולה.
יב ויאמר אליי, הראית בן-אדם, אשר זקני בית-ישראל עושים בחושך, איש בחדרי משכיתו: כי אומרים, אין יהוה רואה אותנו--עזב יהוה, את-הארץ.
יג ויאמר, אליי: עוד תשוב תראה תועבות גדולות, אשר-המה עושים.
יד ויבא אותי, אל-פתח שער בית-יהוה, אשר, אל-הצפונה; והנה-שם הנשים יושבות, מבכות את-התמוז.
טו ויאמר אליי, הראית בן-אדם; עוד תשוב תראה תועבות, גדולות מאלה.
טז ויבא אותי, אל-חצר בית-יהוה הפנימית, והנה-פתח היכל יהוה בין האולם ובין המזבח, כעשרים וחמישה איש; אחוריהם אל-היכל יהוה, ופניהם קדמה, והמה משתחוויתם קדמה, לשמש.
יזויאמר אליי, הראית בן-אדם--הנקל לבית יהודה, מעשות את-התועבות אשר עשו-פה: כי-מלאו את-הארץ חמס, וישובו להכעיסני, והנם שולחים את-הזמורה, אל-אפם.
יח וגם-אני אעשה בחמה, לא-תחוס עיני ולא אחמול; וקראו באוזניי קול גדול, ולא אשמע אותם
יחזקאל פרק ט
א ויקרא באוזניי, קול גדול לאמור, קרבו, פקודות העיר;
ואיש כלי משחתו, בידו.
ב והנה שישה אנשים באים מדרך-שער העליון אשר מופנה צפונה, ואיש כלי מפצו בידו, ואיש-אחד בתוכם לבוש בדים, וקסת הסופר במותניו; ויבואו, ויעמדו, אצל, מזבח הנחושת.
ג וכבוד אלוהי ישראל, נעלה מעל הכרוב אשר היה עליו, אל, מפתן הבית; ויקרא, אל-האיש הלבוש הבדים, אשר קסת הסופר, במותניו.
ד ויאמר יהוה, אליו, עבור בתוך העיר, בתוך ירושלים; והתווית תו על-מצחות האנשים, הנאנחים והנאנקים, על כל-התועבות, הנעשות בתוכה.
ה ולאלה אמר באוזניי, עברו בעיר אחריו והכו: אל-תחוס עינכם, ואל-תחמולו.
ו זקן בחור ובתולה וטף ונשים תהרגו למשחית, ועל-כל-איש אשר-עליו התו אל-תיגשו, וממקדשי, תחלו; ויחלו באנשים הזקנים, אשר לפני הבית.
ז ויאמר אליהם טמאו את-הבית, ומלאו את-החצרות חללים--צאו; ויצאו, והכו בעיר.
ח ויהי, כהכותם, ונאשאר, אני; ואפלה על-פניי ואזעק, ואומר אהה אדוניי יהוה, המשחית אתה את כל-שארית ישראל, בשופכך את-חמתך על-ירושלים.
ט ויאמר אליי, עוון בית-ישראל ויהודה גדול במאוד מאוד, ותימלא הארץ דמים, והעיר מלאה מוטה: כי אמרו, עזב יהוה את-הארץ,
ואין יהוה, רואה.
יוגם-אני--לא-תחוס עיני, ולא אחמול; דרכם, בראשם נתתי.
יא והנה האיש לבוש הבדים, אשר הקסת במותניו, משיב דבר, לאמור: עשיתי, ככול אשר ציוויתני.
יחזקאל פרק י
אואראה, והנה אל-הרקיע אשר על-ראש הכרובים, כאבן ספיר, כמראה דמות כיסא--נראה, עליהם.
ב ויאמר אל-האיש לבוש הבדים, ויאמר בוא אל-בינות לגלגל אל-תחת לכרוב ומלא חופניך גחלי-אש מבינות לכרובים, וזרוק, על-העיר; ויבוא, לעיניי.
גוהכרובים, עומדים מימין לבית--בבואו האיש;
והענן מלא, את-החצר הפנימית.
ד וירם כבוד-יהוה מעל הכרוב, על מפתן הבית; ויימלא הבית, את-הענן, והחצר מלאה, את-נוגה כבוד יהוה.
ה וקול, כנפי הכרובים--נשמע, עד-החצר החיצונה: כקול אל-שדיי, בדברו.
ו ויהי, בצוותו את-האיש לבוש-הבדים לאמור, קח אש מבינות לגלגל, מבינות לכרובים; ויבוא, ויעמוד, אצל, האופן.
זוישלח הכרוב את-ידו מבינות לכרובים, אל-האש אשר בינות הכרובים, ויישא וייתן, אל-חופני לבוש הבדים; וייקח, וייצא.
ח ויירא, לכרובים--תבנית, יד-אדם, תחת, כנפיהם.
ט ואראה, והנה ארבעה אופנים אצל הכרובים--אופן אחד אצל הכרוב אחד, ואופן אחד אצל הכרוב אחד; ומראה, האופנים, כעין, אבן תרשיש.
י ומראיהם--דמות אחד, לארבעתם: כאשר יהיה האופן, בתוך האופן.
יאבלכתם, אל-ארבעת רבעיהם ילכו--לא ייסבו, בלכתם: כי המקום אשר-יפנה הראש, אחריו ילכו--לא ייסבו, בלכתם.
יב וכל-בשרם, וגביהם, וידיהם, וכנפיהם--והאופנים, מלאים עיניים סביב, לארבעתם, אופניהם.
יג לאופנים--להם קורא הגלגל, באוזניי.
יד וארבעה פנים, לאחד: פני האחד פני הכרוב, ופני השני פני אדם, והשלישי פני אריה, והרביעי פני-נשר.
טו ויירומו, הכרובים--היא החיה, אשר ראיתי בנהר-כבר.
טז ובלכת, הכרובים, ילכו האופנים, אצלם; ובשאת הכרובים את-כנפיהם, לרום מעל הארץ, לא-ייסבו האופנים גם-הם, מאצלם.
יזבעומדם יעמודו, וברומם יירומו אותם: כי רוח החיה, בהם.
יח וייצא כבוד יהוה, מעל מפתן הבית; ויעמוד, על-הכרובים.
יט וישאו הכרובים את-כנפיהם ויירומו מן-הארץ לעיניי, בצאתם, והאופנים, לעומתם; ויעמוד, פתח שער בית-יהוה הקדמוני, וכבוד אלוהי-ישראל עליהם, מלמעלה.
כ היא החיה, אשר ראיתי תחת אלוהי-ישראל--בנהר-כבר;
ואדע, כי כרובים המה.
כאארבעה ארבעה פנים לאחד, וארבע כנפיים לאחד;
ודמות ידי אדם, תחת כנפיהם.
כב ודמות פניהם--המה הפנים אשר ראיתי על-נהר-כבר, מראיהם ואותם; איש אל-עבר פניו, ילכו.
יחזקאל פרק יא
א ותישא אותי רוח, ותבא אותי אל-שער בית-יהוה הקדמוני הפונה קדימה, והנה בפתח השער, עשרים וחמישה איש; ואראה בתוכם את-יאזניה בן-עזור, ואת-פלטיהו בן-בניהו--שרי העם.
ב ויאמר, אליי: בן-אדם--אלה האנשים החושבים אוון והיועצים עצת-רע, בעיר הזאת.
ג האומרים, לא בקרוב בנות בתים; היא הסיר, ואנחנו הבשר.
ד לכן, הינבא עליהם: הינבא, בן-אדם.
ה ותיפול עליי, רוח יהוה, ויאמר אליי אמור כה-אמר יהוה, כן אמרתם בית ישראל; ומעלות רוחכם, אני ידעתיה.
והרביתם חלליכם, בעיר הזאת; ומילאתם חוצותיה, חלל.
ז לכן, כה-אמר אדוניי יהוה, חלליכם אשר שמתם בתוכה, המה הבשר והיא הסיר; ואתכם, הוציא מתוכה.
ח חרב, יראתם; וחרב אביא עליכם, נאום אדוניי יהוה.
טוהוצאתי אתכם מתוכה, ונתתי אתכם ביד-זרים; ועשיתי בכם, שפטים.
י בחרב תיפולו, על-גבול ישראל אשפוט אתכם; וידעתם, כי-אני יהוה.
יא היא, לא-תהיה לכם לסיר, ואתם תהיו בתוכה, לבשר; אל-גבול ישראל, אשפוט אתכם.
יבוידעתם, כי-אני יהוה, אשר בחוקיי לא הלכתם, ומשפטיי לא עשיתם; וכמשפטי הגויים אשר סביבותיכם, עשיתם.
יג ויהי, כהינבאי, ופלטיהו בן-בניה, מת; ואפול על-פניי ואזעק קול-גדול, ואומר אהה אדוניי יהוה--כלה אתה עושה, את שארית ישראל.
ידויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
טו בן-אדם, אחיך אחיך אנשי גאלותך, וכל-בית ישראל, כולו: אשר אמרו להם יושבי ירושלים, רחקו מעל יהוה--לנו היא ניתנה הארץ, למורשה.
טזלכן אמור, כה-אמר אדוניי יהוה, כי הרחקתים בגויים, וכי הפיצותים בארצות; ואהי להם למקדש מעט, בארצות אשר-באו שם.
יז לכן אמור, כה-אמר אדוניי יהוה, וקיבצתי אתכם מן-העמים, ואספתי אתכם מן-הארצות אשר נפוצותם בהם; ונתתי לכם, את-אדמת ישראל.
יח ובאו-שמה; והסירו את-כל-שיקוציה, ואת-כל-תועבותיה--ממנה.
יטונתתי להם לב אחד, ורוח חדשה אתן בקרבכם; והסירותי לב האבן, מבשרם, ונתתי להם, לב בשר.
כ למען בחוקותיי ילכו, ואת-משפטיי ישמרו ועשו אותם; והיו-לי לעם--ואני, אהיה להם לאלוהים.
כא ואל-לב שיקוציהם ותועבותיהם, ליבם הולך--דרכם בראשם נתתי, נאום אדוניי יהוה.
כב וישאו הכרובים את-כנפיהם, והאופנים לעומתם; וכבוד אלוהי-ישראל עליהם, מלמעלה.
כג ויעל כבוד יהוה, מעל תוך העיר; ויעמוד, על-ההר, אשר, מקדם לעיר.
כדורוח נשאתני, ותביאני כשדימה אל-הגולה, במראה, ברוח אלוהים; ויעל, מעליי, המראה, אשר ראיתי.
כה ואדבר, אל-הגולה, את כל-דברי יהוה, אשר הראני
יחזקאל פרק יב
אויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
ב בן-אדם, בתוך בית-המרי אתה יושב: אשר עיניים להם לראות ולא ראו, אוזניים להם לשמוע ולא שמעו--כי בית מרי, הם.
ג ואתה בן-אדם, עשה לך כלי גולה, וגלה יומם, לעיניהם; וגלית ממקומך אל-מקום אחר, לעיניהם--אוליי יראו, כי בית מרי המה.
ד והוצאת כליך ככלי גולה, יומם--לעיניהם; ואתה, תצא בערב לעיניהם, כמוצאי, גולה.
הלעיניהם, חתור-לך בקיר; והוצאת, בו.
ו לעיניהם על-כתף תישא, בעלטה תוציא--פניך תכסה, ולא תראה את-הארץ: כי-מופת נתתיך, לבית ישראל.
ז ואעש כן, כאשר צוויתי, כליי הוצאתי ככלי גולה יומם, ובערב חתרתי-לי בקיר ביד; בעלטה הוצאתי על-כתף נשאתי, לעיניהם.
ח ויהי דבר-יהוה אליי, בבוקר לאמור.
טבן-אדם, הלוא אמרו אליך בית ישראל בית המרי: מה, אתה עושה.
יאמור אליהם, כה אמר אדוניי יהוה: הנשיא המשא הזה, בירושלים, וכל-בית ישראל, אשר-המה בתוכם.
יא אמור, אני מופתכם: כאשר עשיתי, כן ייעשה להם--בגולה בשבי, ילכו.
יב והנשיא אשר-בתוכם אל-כתף יישא, בעלטה וייצא--בקיר יחתרו, להוציא בו; פניו יכסה--יען אשר לא-יראה לעין הוא, את-הארץ.
יגופרשתי את-רשתי עליו, ונתפש במצודתי; והבאתי אותו בבלה ארץ כשדים, ואותה לא-יראה ושם ימות.
יד וכול אשר סביבותיו עזרו וכל-אגפיו, אזרה לכל-רוח; וחרב, אריק אחריהם.
טווידעו, כי-אני יהוה, בהפיצי אותם בגויים, וזיריתי אותם בארצות.
טז והותרתי מהם אנשי מספר, מחרב מרעב ומדבר--למען יספרו את-כל-תועבותיהם, בגויים אשר-באו שם, וידעו, כי-אני יהוה.
יז ויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
יחבן-אדם, לחמך ברעש תאכל; ומימיך, ברוגזה ובדאגה תשתה.
יט ואמרת אל-עם הארץ כה-אמר אדוניי יהוה ליושבי ירושלים, אל-אדמת ישראל, לחמם בדאגה יאכלו, ומימיהם בשיממון ישתו--למען תישם ארצה, ממלואה, מחמס, כל-היושבים בה.
כ והערים הנושבות תחרבנה, והארץ שממה תהיה; וידעתם, כי-אני יהוה.
כאויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
כב בן-אדם, מה-המשל הזה לכם, על-אדמת ישראל, לאמור: יארכו, הימים, ואבד, כל-חזון.
כגלכן אמור אליהם, כה-אמר אדוניי יהוה, השבתי את-המשל הזה, ולא-ימשלו אותו עוד בישראל: כי, אם-דבר אליהם, קרבו הימים, ודבר כל-חזון.
כדכי לא יהיה עוד, כל-חזון שוא--ומקסם חלק: בתוך, בית ישראל.
כה כי אני יהוה, אדבר את אשר אדבר דבר וייעשה--לא תימשך, עוד: כי בימיכם בית המרי, אדבר דבר ועשיתיו, נאום, אדוניי יהוה.
כו ויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
כזבן-אדם, הנה בית-ישראל אומרים, החזון אשר-הוא חוזה, לימים רבים; ולעיתים רחוקות, הוא ניבא.
כח לכן אמור אליהם, כה אמר אדוניי יהוה, לא-תימשך עוד, כל-דבריי--אשר אדבר דבר וייעשה, נאום אדוניי יהוה.
יחזקאל פרק יג
א ויהי דבר-יהוה, אליי לאמור.
ב בן-אדם, הינבא אל-נביאי ישראל הניבאים; ואמרת לנביאי מליבם, שמעו דבר-יהוה.
ג כה אמר אדוניי יהוה, הוי על-הנביאים הנבלים, אשר הולכים אחר רוחם, ולבלתי ראו.
דכשועלים, בחורבות--נביאיך ישראל, היו.
ה לא עליתם בפרצות, ותגדרו גדר על-בית ישראל, לעמוד במלחמה, ביום יהוה.
וחזו שוא, וקסם כזב--האומרים נאום-יהוה, ויהוה לא שלחם; וייחלו, לקיים דבר.
ז הלוא מחזה-שוא חזיתם, ומקסם כזב אמרתם; ואומרים, נאום-יהוה, ואני, לא דיברתי.
חלכן, כה אמר אדוניי יהוה, יען דברכם שוא, וחזיתם כזב--לכן הנני אליכם, נאום אדוניי יהוה.
טוהייתה ידי, אל-הנביאים החוזים שוא והקוסמים כזב, בסוד עמי לא-יהיו ובכתב בית-ישראל לא ייכתבו, ואל-אדמת ישראל לא יבואו; וידעתם, כי אני אדוניי יהוה.
י יען וביען הטעו את-עמי, לאמור שלום--ואין שלום; והוא בונה חיץ, והנם טחים אותו תפל.
יא אמור אל-טחי תפל, וייפול; היה גשם שוטף, ואתנה אבני אלגביש תיפולנה, ורוח סערות, תבקע.
יב והנה, נפל הקיר: הלוא ייאמר אליכם, איה הטיח אשר טחתם.
יג לכן, כה אמר אדוניי יהוה, וביקעתי רוח-סערות, בחמתי; וגשם שוטף באפי יהיה, ואבני אלגביש בחמה לכלה.
ידוהרסתי את-הקיר אשר-טחתם תפל, והגעתיהו אל-הארץ--ונגלה יסודו; ונפלה וכליתם בתוכה, וידעתם כי-אני יהוה.
טו וכיליתי את-חמתי בקיר, ובטחים אותו תפל; ואומר לכם אין הקיר, ואין הטחים אותו.
טז נביאי ישראל, הניבאים אל-ירושלים, והחוזים לה, חזון שלום; ואין שלום, נאום אדוניי יהוה.
יז ואתה בן-אדם, שים פניך אל-בנות עמך, המתנבאות, מליבהן; והינבא, עליהן.
יח ואמרת כה-אמר אדוניי יהוה, הוי למתפרות כסתות על כל-אצילי ידיי ועושות המספחות על-ראש כל-קומה--לצודד נפשות; הנפשות תצודדנה לעמי, ונפשות לכנה תחיינה.
יט ותחללנה אותי אל-עמי, בשעלי שעורים ובפתותי לחם, להמית נפשות אשר לא-תמותנה, ולחייות נפשות אשר לא-תחיינה: בכזבכם--לעמי, שומעי כזב.
כ לכן כה-אמר אדוניי יהוה, הנני אל-כיסתותיכנה אשר אתנה מצודדות שם את-הנפשות לפורחות, וקרעתי אותם, מעל זרועותיכם; ושילחתי, את-הנפשות, אשר אתם מצודדות את-נפשים, לפורחות.
כא וקרעתי את-מספחותיכם, והצלתי את-עמי מידכן, ולא-יהיו עוד בידכן, למצודה; וידעתן, כי-אני יהוה.
כביען הכאות לב-צדיק שקר, ואני לא הכאבתיו, ולחזק ידי רשע, לבלתי-שוב מדרכו הרע להחיותו.
כג לכן, שוא לא תחזינה, וקסם, לא-תקסמנה עוד;
והצלתי את-עמי מידכן, וידעתן כי-אני יהוה.